Napovednica

  • Čas:
    06. 10. 2019
    od 08:00 do 19:00
    Lokacija:
    Arboretum Volčji Potok, Volčji Potok 3, Radomlje

    Flora sreča favno – razstava študentk ilustracije ALUO

    FLORA SREČA FAVNO,
    razstava naravoslovnih ilustracij študentk ilustracije ALUO

    Galerija Janeza Boljke, Arboretum Volčji Potok
    7. 9.–6. 10. 2019

    Avtorice:
    Tjaša Arh, Trina Č. Meršol, Marina Gabor, Nuša Jurjevič, Dora Kaštrun, Metka Kladnik, Lara Kobe Priganica, Eva Margon, Teja Milavec, Živa Oblak, Maša P. Žmitek, Anja Rupar, Sanja Zamuda

    Mentorica: doc. mag. Marija Nabernik

  • Čas:
    06. 10. 2019
    od 11:00 do 12:00
    Lokacija:
    +MSUM

    Festival Mesto žensk: Dežele koncertov

    Dežele koncertov je umetniški projekt, živa praksa in kolektiv treh umetnic: Jije Sohn, Andree Zavala Folache in Lucy Wilke. Na performativnem druženju bodo skupaj z obiskovalkami in obiskovalci brisale mejo med performansom in delavnico, med uprizarjanjem in opazovanjem. Pripravite se na veliko dotikanja, občutenja, petja, improvizacije, vživljanja, oboževanja in reševanja problemov.

    Dežele koncertov je delo v nastajanju, ki ga ustvarjalke razvijajo na enotedenski rezidenci v Ljubljani.

    Vstop prost.

  • Čas:
    06. 10. 2019
    od 15:00 do 19:30
    Lokacija:
    Stara elektrarna - Sindikalna dvorana

    Festival Mesto žensk: Feminizem v zvočnih umetnosti

    Mednarodna konferenca.
    Ob vidni proliferaciji koncertov, koncertnih ciklov in festivalov, ki v ospredje postavljajo zvočne umetnice, lahko zanesljivo rečemo, da so napori feminističnih producentk in zvočnih umetnic obrodili sadove. Vendar pa se zdi, da z usmeritvijo v dogodkovnost včasih umanjka prostor za teoretske razmisleke in delo, ki poteka onkraj javnega odra, a je prav tako vibrantno. Na konferenci Feminizem v zvočnih umetnostih, ki jo pripravljamo v sklopu evropskega projekta Musica Femina International, se bomo na predavanjih muzikologinj, sociologinj zvočnosti, skladateljic in producentk osredotočile prav na teoretski vidik feminističnega dela v zvočnih umetnostih.

    Obravnavale bomo pet temeljnih področij, relevantnih tako za mednarodni kot lokalni prostor: raziskovanje in arhiviranje življenj in umetniških del skladateljic, potenciale in izzive pri feministični muzeologiji na področju zvočnih umetnosti, pomembnost prisotnosti zvočnih umetnic na javnih odrih, politično v komponiranju ter nove pristope k zvočni historiografiji umetnic na področju nekdanje Jugoslavije.

    Prost vstop.

    Urnik:

    15.00: Mary Ellen Kitchens (DE): O glasbenih arhivih: Raziskava o skladateljicah
    15.45: Irene Suchy (AT): Feministična muzikologija, glasba skladateljic in njihova lastna soba: Ovire in prednosti
    16.45: Bettina Wackernagel (DE): Nikdar ne prenehajmo dvomiti: (Ponovno) odkrivanje protagonistk v elektronski glasbi
    17.30: Nina Dragičević (SI): Iskanje zgodovine ženskih zvočnih ustvarjalk na področju nekdanje Jugoslavije
    18.30: Andrea Szigetvári (HU): Komponiranje političnosti

  • Čas:
    06. 10. 2019
    od 19:00 do 20:00
    Lokacija:
    Galerija Škuc, Stari trg, Ljubljana

    Festival Mesto žensk: Oblike pritiska

    osborn&møller Alicja Rogalska

    Razstava
    Odprtje 2. oktober ob 19.00, razstava odprta do 18. oktobra 2019.

    Razstava Oblike pritiska se zazira v preteklost, sedanjost in prihodnost globalnih delovnih pogojev v kapitalizmu skozi prizmo njegovih učinkov: razčlovečenja ljudi in skupnosti v hiperlokalnih kontekstih. Razstava dokumentira številne performativne procese sodelovanja in soustvarjanja z delavkami_ci, aktivistkami_i in državljankami_i, ob tem pa izpostavlja točke pritiska, ki ga ustvarjajo prekarni delovni pogoji, privatizacija virov in ekonomizacija čustev. Od solz po 25 € do bronastega krompirja in protestnih pesmi – družbene skulpture Alicje Rogalske so igrivo prevratniške, nežne in uporniške.

    Razstava Oblike pritiska nagovarja petindvajsetletno zgodovino Mesta žensk, preizkuša različne načine sobivanja in uprizarja različne politične stvarnosti tukaj in zdaj.

    Vstopnice: 1 €

  • Čas:
    06. 10. 2019
    od 20:00 do 22:00
    Lokacija:
    Stara elektrarna, Slomškova ulica 18, 1000 Ljubljana

    Festival Mesto žensk: Musica Femina

    Elfi Aichinger Tanja Brüggemann Gabriele Proy Judit Varga Iva Zabkar Maria Gstättner Johanna Doderer Melissa Coleman Susanna Gartmayer Viola Falb Julia Lacherstorfer Teresa Rotschopf Astrid Wiesinger in Beate Wiesinger Sara Zlanabitnig Julia Schreitl Agnes Hvizdalek Lisa Hofmaninger Judith Schwarz Ingrid Schmoliner Christine Gnigler Judith Ferstl Verena Zeiner Elisabeth Harnik Mia Zabelka Astrid Rieder Nina Dragičević Kaja Draksler Maja Osojnik Irena Z. Tomažin Tomaž Grom Clarisse Maylunas Irene Suchy

    Glasbena razstava // Izbrani portreti skladateljic iz Avstrije in Slovenije
    Odprtje glasbene razstave 4. oktobra ob 20.00, odprta do 13. oktobra 2019.

    Razstava vsebuje portrete avstrijskih in v Avstriji živečih skladateljic, odlomke iz njihovih kompozicij in preglede njihovih umetniških opusov, ki zajemajo paleto od filmske glasbe do džeza, od sodobne glasbe do eksperimentalnih in elektronskih zvokov. Ljubljanska razstava je drobec večje razstave, zgodovinskega pregleda skladateljic Musica Femina – Iz sence v svetlobo, ki sta ga lani v cesarski palači Schönbrunn na Dunaju kurirali Irene Suchy in Clarisse Maylunas.

    V razstavo so vključeni tudi videointervjuji Tomaža Groma s slovenskimi eksperimentalnimi glasbenicami: Nino Dragičević, Kajo Draksler, Majo Osojnik in Ireno Z. Tomažin.

    Vstop prost.

  • Čas:
    06. 10. 2019
    od 20:00 do 22:00
    Lokacija:
    Stara elektrarna - Elektro Ljubljana

    Festival Mesto žensk: Goveje-kolerabja kantata

    Goveje-kolerabja kantata (2017) je zlitje elektroakustične glasbe z gledališčem, zvočno krajino, fraktalno glasbo in političnim manifestom. Kompozicija temelji na terenskem posnetku z železniške postaje Keleti v Budimpešti, kjer je leta 2015 taborilo na stotine beguncev. Posnetek zajema pogovor med tremi madžarskimi moškimi, ki so glasno izražali svoje nezadovoljstvo ob dejstvu, da nekateri prostovoljci pomagajo beguncem. V najbolj dramatičnem delu pogovora je eden od moških rekel, da bi – če bi imel to moč – postrelil begunce, jih pometal na tovornjak in jih zažgal. Nenehno jih je naslavljal z izrazom »marhakaralábé« (madž. besedi za »govedino« in »kolerabo«), kar je posmehljivo poimenovanje za tepčke, za katerega je sam menil, da je »duhovito«.

    Da bi razvila posnetek in ga umestila v širši kontekst, je Andrea Szigetvári zbrala še dodatne posnetke: intervjuje z begunci, ki so govorili o svojih usmiljenja vrednih izkušnjah, in govore različnih sodobnih političnih veljakov, ki so izražali svoje zamisli o tem, kako bi lahko našli rešitve za »migrantsko krizo«.

    Suprasegmentalni parametri prozodije glasovnega sporazumevanja, čustveni in glasbeni vidiki govorov služijo kot izvorno gradivo za kompozicijo tako akustičnih kot tudi elektroakustičnih delov. Melodije, glissandi, ritmi, tempi, strukture premorov, poudarki, glasnosti in barvne značilnosti, ki so posledica glasovnega gradiva, so vgrajeni v zvočne krajine, ki premišljujejo lokacijo posnetka (železniško postajo Keleti) in pomene, ki izhajajo iz govorjenih besedil.

    Vstopnice: 10 / 7 €
    V okviru programa Musica Femina
    #HerSound // štiri zvočni dogodki: 15 €

AEC v1.0.4