Napovednica

  • 27. 04. 2019
    Lokacija:
    Galerija Kresija, Stritarjeva 6, Ljubljana

    Urša Premik: SUPER HILDA

    Super Hilda je projekt v nastajanju, v katerem fotografinja Urša Premik dopolnjuje in nadgrajuje kontinuirano portretiranje svoje babice Hilde. Portreti Hilde nastajajo od leta 2013 in v tem času so fotografske seanse postale običajni del njunega druženja. Začetne v dokumentarni maniri posnete utrinke iz babičinega vsakdana so sčasoma začeli dopolnjevati inscenirani in dramaturško preciznejši posnetki, ki so s posnemanjem modnih zgodb v zadnji ediciji dobili obliko povsem režiranih prizorov. Fotografinja subjekt svoje fascinacije namenoma postavlja v izbrana okolja in situacije, ki izzovejo različne babičine odzive. Skozi kolaž spontanih in režiranih podob predstavlja babico iz povsem osebne perspektive, ob tem pa je gledalec priča Hildinim številnim transformacijam. Rezultat je subtilen in s hudomušnostjo prežet portret, ki se izogne stereotipnemu pogledu na starostnike, in preizprašuje dominanten pogled na modo, lepotne ideale in fantazme o večni mladosti.

  • Čas:
    27. 04. 2019
    od 19:00 do 21:30
    Lokacija:
    Športna Dvorana Skala, Prečna ulica 3, Pivka

    ŽPZ Kombinat se vrača v Pivko

    Pod istim nebom
    Pred desetimi leti smo koncert v Pivki poimenovale K soncu, svobodi. Tokrat naš solidarnostni koncert nosi ime Pod istim nebom. Morda se bodo kaki skeptiki obregnili, češ, punce, še vedno živite v oblakih. Me pa jim odgovarjamo: »Ne, stojimo trdno na tleh. Pojemo, dihamo in živimo v globokem prepričanju, da je pod nebom, ki se razprostira nad nami, dovolj prostora za vse. Vera, rasa, svetovni nazor, barva kože, spolna usmerjenost, niso zidovi, ki bi nas smeli ločevati. Res je, čisto vsaka roka lahko vrže kamen. Lahko pa tudi objame, poboža, pomaga, se dvigne k soncu, in pod tem nebom ustvarja prostore svobode. Me verjamemo v takšno sonce in v takšno nebo.«

    Za Šolski sklad
    Tudi tokratni koncert bo solidarnostne narave. Izkupiček bo ostal v Pivki, namenile ga bomo šolskima skladoma Osnovne šole Pivka in Osnovne šole Košana, iz katerih pomagajo socialno šibkejšim učenkam in učencem, da v šoli niso lačni, da se lahko udeležijo ekskurzij, šolskih taborov in šol v naravi. Kot sta povedali predsednici upravnih odborov skladov Lea Želko Pašič in Mojca Žnidaršič, pa za vse učence in učenke s sredstvi, ki se v skladih naberejo, v šolah poskrbijo za izboljšanje pogojev za vzgojno-izobraževalno delo in jim tako omogočajo zviševanje standardov vzgojno-izobraževalnega procesa, kar vzpodbudi ustvarjalno energijo in odpre pot v zavedanje potencialov vsakega, posameznega učenca – brez izjem.

    Z nami bo ponovno Tržaški Partizanski Pevski Zbor Pinko Tomažič, s katerim smo prav na pivškem odru pred 10-imi leti prvič skupaj javno zapele. Pridružili se nam bodo še nekateri glasbeni prijatelji in prijateljice ter sopotniki in sopotnice.

    Tudi tokrat nas je toplo sprejela lokalna skupnost. Solidarnostni koncert pripravljamo v sodelovanju z občino Pivka, medijski partner prireditve pa je Radio Koper, ki letos praznuje 70 let delovanja.

    Vstopnice za koncert, ki v predprodaji stanejo 5 €, na dan koncerta pa 8 €, so v prodaji v papirnici Sponkca v Pivki (Kolodvorska cesta 7, 6257 Pivka, tel: 031 363 745), od ponedeljka, 1. 4. 2019 naprej pa tudi na blagajni Kosovelov dom Sežana (Kosovelova ulica 4a, 6210 Sežana, tel. 05 731 20 10, e-pošta: info@kosovelovdom.si).

  • 28. 04. 2019
    Lokacija:
    Galerija Kresija, Stritarjeva 6, Ljubljana

    Urša Premik: SUPER HILDA

    Super Hilda je projekt v nastajanju, v katerem fotografinja Urša Premik dopolnjuje in nadgrajuje kontinuirano portretiranje svoje babice Hilde. Portreti Hilde nastajajo od leta 2013 in v tem času so fotografske seanse postale običajni del njunega druženja. Začetne v dokumentarni maniri posnete utrinke iz babičinega vsakdana so sčasoma začeli dopolnjevati inscenirani in dramaturško preciznejši posnetki, ki so s posnemanjem modnih zgodb v zadnji ediciji dobili obliko povsem režiranih prizorov. Fotografinja subjekt svoje fascinacije namenoma postavlja v izbrana okolja in situacije, ki izzovejo različne babičine odzive. Skozi kolaž spontanih in režiranih podob predstavlja babico iz povsem osebne perspektive, ob tem pa je gledalec priča Hildinim številnim transformacijam. Rezultat je subtilen in s hudomušnostjo prežet portret, ki se izogne stereotipnemu pogledu na starostnike, in preizprašuje dominanten pogled na modo, lepotne ideale in fantazme o večni mladosti.

AEC v1.0.4