Napovednica

  • 18. 04. 2019
    Lokacija:
    Galerija Kresija, Stritarjeva 6, Ljubljana

    Urša Premik: SUPER HILDA

    Super Hilda je projekt v nastajanju, v katerem fotografinja Urša Premik dopolnjuje in nadgrajuje kontinuirano portretiranje svoje babice Hilde. Portreti Hilde nastajajo od leta 2013 in v tem času so fotografske seanse postale običajni del njunega druženja. Začetne v dokumentarni maniri posnete utrinke iz babičinega vsakdana so sčasoma začeli dopolnjevati inscenirani in dramaturško preciznejši posnetki, ki so s posnemanjem modnih zgodb v zadnji ediciji dobili obliko povsem režiranih prizorov. Fotografinja subjekt svoje fascinacije namenoma postavlja v izbrana okolja in situacije, ki izzovejo različne babičine odzive. Skozi kolaž spontanih in režiranih podob predstavlja babico iz povsem osebne perspektive, ob tem pa je gledalec priča Hildinim številnim transformacijam. Rezultat je subtilen in s hudomušnostjo prežet portret, ki se izogne stereotipnemu pogledu na starostnike, in preizprašuje dominanten pogled na modo, lepotne ideale in fantazme o večni mladosti.

  • 18. 04. 2019
    Lokacija:
    Stara mestna elektrarna - Elektro Ljubljana

    Sindikat odklonskih entitet: Marijs Boulogne: Swelf

    Prostorska instalacija.

    Pripravite se na razodetje resnične boginje, v spomin nasmešku kipa Marije, ko so mimo njo nesli Roso iz Lime. Swelf je velikanska pletena skulptura, sestavljena iz tisočih intimnih ženskih oblik in pregibov iz debelega rožnatega blaga. Poglobljena raziskava neverjetno raznolikih oblik vulve je pripeljala do igrišča za odrasle, prostora, v katerem se lahko gugaš gol_a, drsiš naokoli, plezaš, kjer si lahko spet srečen_a kot majhen otrok. Gibka skulptura je poimenovana z neologizmom swelf, ki izvira iz angleškega izraza »Take care of your s(w)elf.«

    Skulptura se lahko preobrazi v številne oblike in vsakič znova preseneti, odvisno od načina, kako je obešena. Skulptura je bila ustvarjena kot mobilna in dinamična ženska vsemogočna prezenca. Sanjarim o velikih skulpturah, ki so del igrišča za odrasle, nekakšen cirkus znotraj velikanskega, kvačkanega ženskega telesa, na stičiščih njenih živcev. Ta velikanski klitoris z vulvo je bil prvič razstavljen v marcu 2012 na The Grand Opening na Norveškem (z Joris Vercammen, Lauro Verlinden in Bembom Daviesom) in v juniju 2012 kot instalacija na 38. Nordijskem kongresu porodništva in ginekologije v Bergnu na Norveškem. Pozneje sta gibko skulpturo animirala madžarsko-romunska lutkarja Iza in Mircea Moss v sodobnoglasbenem gledališkem projektu Kdo si želi biti svet? v deSingel v Antwerpnu, kjer je bila v interakciji z v živo izvajano kompozicijo mladega skladatelja Jorisa Vercammna. V zadnjih letih je skulpturo, ki je bila prvotno poimenovana Izvor vseh stvari (T.O.o.T. – The Origin of Things) začela razstavljati pod novim imenom Swelf. Leta 2016 je v sodelovanju med Marijs Boulogne in Sophio Rodríguez nastal improvizirani plesni performans Moja narava s to skulpturo.

    V ciklu Swelf vabi ljudi z različnim ozadjem, da odkrijejo kompleksnost lastnih teles in spolnih organov ter se na igriv način odprejo glede vprašanj spola in seksualnosti. Vabimo vas tudi k ogledu drugih del iz cikla, ki so razstavljena v galeriji Alkatraz.

  • Čas:
    18. 04. 2019
    od 14:00 do 18:00
    Lokacija:
    Galerija Alkatraz, Metelkova mesto

    Sindikat odklonskih entitet: Marijs Boulogne: Skvačkaj svoj_o swelf

    Ime mi je Marijs. Rada kvačkam in pletem, ker lahko s to tehniko recikliraš material, hkrati pa uživaš v igračkanju z barvitimi štrenami med pogovorom s prijatelji_cami in poslušanjem glasbe, to je tudi prastara oblika 3D-tiskanja.

    Izdelamo lahko: male lulike, jajčnike ali male lulčke.

    Vizualiziramo si lahko spol po lastni izbiri, v dejanski velikosti in si ustvarimo razumevanje o svojem telesu, tako da ga kopiramo. Seveda so naše genitalije samo vrh ledene gore, našega celotnega živčnega sistema, ki je v osnovi naš organ za zabavo in sprostitev.

    Delale_i bomo z volno, bombažnimi nitmi in trakovi, lahko recikliramo tudi blago, razrežemo stara oblačila ali uporabimo ostale odpadke, ki jih nenehno proizvajamo, kot so npr. mrežice za pomivanje posode. Vsak_a bo izdelal_a čudovit, anatomsko pravilen objekt, ki ga bo po razstavi lahko odnesel_a domov. Pridete lahko brez materiala ali pa prinesete stvari, ki jim želite dati nov namen.

    PRAKTIČNE INFORMACIJE:
    Kdaj:
    – nedelja, 14. 4., od 14.00 do 18.00 ure pod vodstvom Marijs Boulogne
    – nadaljevanje delavnice: 15.–18. 4. med 17.00 in 22.00 uro, v času razstave v Galeriji Alkatraz
    – javna predstavitev rezultatov delavnice in zaključek razstave: četrtek, 18. 4.

    Ker v nedeljski 4-urni delavnici večina udeleženk_cev ne bo uspela dokončati svojega kvačkanega ali pletenega izdelka, bodo lahko vsi zainteresirani nadaljevali z delom tudi ostale dni festivala. Ad-hoc krožek bo potekal med ponedeljkom in četrtkom, od 17.00 do 22.00 ure v galeriji Alkatraz. Za pomoč udeleženkam_cem delavnice in dodatne konzultacije pri ustvarjalnem delu bo Marijs Boulogne na voljo v galeriji vsak dan predvidoma med 17.00 in 18.00 uro oz. po dogovoru.
    Vsa dokončana dela udeleženk_cev delavnice bomo vključili v razstavo v Galeriji Alkatraz.

  • Čas:
    18. 04. 2019
    od 14:00 do 18:00
    Lokacija:
    Stara mestna elektrarna - Elektro Ljubljana

    Sindikat odklonskih entitet: Sophia Rodríguez: Brez filtra

    4-dnevna performativna delavnica z javno predstavitvijo

    Sophia Rodríguez vas vabi k skupnemu razvoju novega performativnega dela. Poigrajmo se z našimi klišeji in notranjim ognjem, zgradimo in dekonstruirajmo zaporedje izmišljenih in resničnih fenomenov v odnosu s samim sabo. Z vajami za telo, glas, um in jezik se bomo pripravili na razkrivanje naših občutkov in misli, to bo masa bruta, glina, iz katere bomo razvili estetsko performativno stališče.
    Vsak dan bomo s pomočjo našega glasu, telesa in akcij sestavili točko in jo pokazali. Posvetili se bomo tako fantazijam kot frustracijam, v akciji, v poetični akcijah, ki bodo razkrile naše smeti/polnost/poraz/spopad/ogenj/smrt/ekspresijo. Poigrali se bomo s površnimi in globokimi stvarmi, s subjektivnimi in objektivnimi, z namišljenim in resničnim, predali se bomo vplivu poezije in metafor, s katerimi se bomo srečali med procesom.
    PRAKTIČNE INFORMACIJE:
    Kdaj in kje:
    Delavnica: pon.–čet., 15.–18. 4., od 14.00–18.00 v SMEEL
    Točen urnik zaključnega dne bomo dogovorili v tednu delavnice.
    Javna predstavitev: čet., 18. 4., ob 20.00 v SMEEL

    Prijava
    Na delavnico vabimo performerje z odrskimi izkušnjami (igralce, plesalce, gibalce, performerje, akrobate, klovne), ki jim je blizu žanr sodobne odrske burleske in kabareja. Pogoj za prijavo je redna prisotnost na vseh štirih dneh delavnice. Udeležba na zaključnem nastopu je zaželena, vendar ni pogoj za udeležbo na delavnici. Vse zainteresirane prosimo, da nam ob prijavi pošljejo kratek opis odrskih izkušenj in kratko motivacijo, zakaj bi se želeli delavnice udeležiti.

    Rok prijave:
    Prijave na delavnico s kratkim opisom svojih znanj in motivacijo za delavnico sprejemamo na sabina@emanat.si najkasneje do četrtka, 11. aprila 2019.
    Število prostih mest je omejeno; glede na število prijav si pridržujemo pravico do selekcije.

    Kotizacija: 40 evrov
    Vsi letošnji nastopajoči na Sindikatu se lahko ob pravočasni prijavi udeležijo delavnice brezplačno.

  • Čas:
    18. 04. 2019
    od 22:00 do 23:30
    Lokacija:
    Klub Gromka, Metelkova mesto

    Sindikat odklonskih entitet: Zaključni sindikalni žur

    Ni jih čez sindikalne žure, tokratni pa bo sploh ostal zapisan v spominu. Abstract Truth spretno šviga po svetovih jazza, swinga, rocka, svetovnih godb in še marsičesa ... Pri tem spreobrne ustaljene žanrske podobe, vam nasuče obilo znanega in manj znanega gradiva, da lahko elegantno in odločno nabrusite pete!

    Oblačilni slog: Robno in odklonsko!

  • 19. 04. 2019
    Lokacija:
    Galerija Kresija, Stritarjeva 6, Ljubljana

    Urša Premik: SUPER HILDA

    Super Hilda je projekt v nastajanju, v katerem fotografinja Urša Premik dopolnjuje in nadgrajuje kontinuirano portretiranje svoje babice Hilde. Portreti Hilde nastajajo od leta 2013 in v tem času so fotografske seanse postale običajni del njunega druženja. Začetne v dokumentarni maniri posnete utrinke iz babičinega vsakdana so sčasoma začeli dopolnjevati inscenirani in dramaturško preciznejši posnetki, ki so s posnemanjem modnih zgodb v zadnji ediciji dobili obliko povsem režiranih prizorov. Fotografinja subjekt svoje fascinacije namenoma postavlja v izbrana okolja in situacije, ki izzovejo različne babičine odzive. Skozi kolaž spontanih in režiranih podob predstavlja babico iz povsem osebne perspektive, ob tem pa je gledalec priča Hildinim številnim transformacijam. Rezultat je subtilen in s hudomušnostjo prežet portret, ki se izogne stereotipnemu pogledu na starostnike, in preizprašuje dominanten pogled na modo, lepotne ideale in fantazme o večni mladosti.

AEC v1.0.4