Napovednica

  • Čas:
    od 07. 12. 2018
    do 13. 12. 2018
    Lokacija:
    Črna kuhna, AKC Metelkova, Metelkova ulica 10, 1000 Ljubljana

    Samosa žur

    Tokrat ne bomo pele, ampak kuhale, natančneje, cvrle. Na meniju bodo samose, zbrana sredstva pa bomo namenile za dogodek, ki ga v popolni tajnosti planiramo za pomladne dni. :) Več informacij (pa dobro hrano, zabavno družbo in morda tudi kakšno pesem) boste dobile_i na štantu.

  • Čas:
    08. 12. 2018
    od 20:00 do 21:30
    Lokacija:
    Intimni oder, GT22, Maribor

    Tatovi podob predstavljajo: Matilda in njene žemljice

    Redni, modularni, presenetljivi, nikoli isti in predvsem umetniško-družaben večer Tatovi podob so v različnih oblikah sodelovanja vzpostavile_i sodelavke_i skupine Feminalz. V procesu dela, ki ga je skupina začela razvijati leta 2013, avtorice_ji ambiciozno razmišljajo in raziskujejo »feministično-postdramsko-burlesko«. Z večerom tehnoburleske kontinuirano nastajajo novi umetniški prispevki, komentarji in sporočila, s katerimi neposredno nagovarjajo občinstvo in razvijajo tematske bloke, like ali zgodbe, ki se postopoma vzpostavljajo in odkrivajo gledalcem svoje bivanje. S serijo »Tatovi podob predstavljajo« skupina Feminalz vzpostavlja način dela, kjer bodo članice_i skupine podrobneje pogledali v življenje enega od tehnoburlesknih likov. V septembru 2017 se bo v solo večeru kot prva predstavila Urška Vohar, ki kot članica skupine Feminalz nastopa pod umetniškim imenom Matilda Buns.

    Matilda je ženska, vsaj ponavadi izgleda kot ženska. Ni umetnica, vendar najde navdih v vsakdanjih stvareh, kot so banane in opice, bazeni in mleko, elastan in trikoji, disko plesi, njene prsi, in konceptih kot so ženska, mati, družina, dvoumnost, neumnost in svoboda. Matilda rada poje, udarja po bobnih in piše pesmi. Dela s podobami, ki izhajajo iz njenih sanjarjenj, vendar ne izključno. Oder je njen dom in tam resnično zaživi.
    V svojem prvem samostojnem projektu bo Matilda nadaljevala z delom na vsakdanjih stvareh in odkrivala skoraj neskončne možnosti metafor, ki jih te stvari ponujajo. Želi ustvarjati s kolektivnim feedback-om, saj je del kolektiva imenovanega Tatovi podob, ki že deluje po tem principu. Želi nasloviti situacije, ki jo vznemirjajo v njenem vsakdanjem življenju in jih uprizoriti na odru. Trenutno jo vznemirjajo smrt, staranje in smisel življenja, brezbrižnost, pomanjkanje empatije, šovinizem, materializem ter neuslišana želja po materinstvu. Njen načrt je, da vse te pojme dodobra preuči, prežveči in izbljuva v performans, ki bo pričal o svetu, v katerem se je trenutno znašla.

  • Čas:
    08. 12. 2018
    od 20:00 do 21:30
    Lokacija:
    Teater Cankarjevega doma, Prešernova cesta 10, Ljubljana

    Martin Sherman: Rožnati trikotnik (Bent)

    Prevajalec: Lado Kralj
    Režiser: Alen Jelen
    Dramaturginja: Saska Rakef
    Scenografa: Alen Jelen, Urša Loboda
    Kostumografinja: Tina Kolenik
    Glasbena oblikovalka in avtorica glasbe: Bojana Šaljić Podešva
    Videastka: Valérie Wolf Gang
    Koreograf: Ivan Peternelj
    Lektorica: Klasja Zala Kovačič
    Oblikovalec maske: Emperatrizz
    Asistent režiserja in dramaturginje: Sandi Jesenik

    Igrajo: Jurij Drevenšek, Aleš Kranjec, Anze Zevnik Zele, Rok Kravanja, Danijel Malalan in Anđa Rupić, Luca Skadi, Virginia Immaculata

    Koprodukcija: ŠKUC, Cankarjev dom, Zavod Kolaž

    Ganljiva ljubezenska zgodba je postavljena v središče predvojne Nemčije, ko so oblast prevzeli nacionalsocialisti. Izpostavljena je zgodovina homokausta v katerem je tisoče LGBT oseb bilo označenih z rožnatim trikotnikom in poslano v taborišča smrti. Rožnati trikotnik (Bent) je brezčasna igra o ljubezni, o človečnost, o nemoči in upanju. Pa tudi o tem, da se predsodki, nestrpnost in pogromi iz najtemnejšega času 20. stoletja lahko kaj hitro ponovijo. Igra Rožnati trikotnik nas opominja, da je sprejemanje samega sebe pogoj za boj proti vsem oblikam zatiranja.

    Foto: Nada Žgank, Domen Pal

AEC v1.0.4